Verhalen

vrijdag 10 mei 2024

De dag na de Muskathlon hadden we een rustige start. Na een laat ontbijt en het inpakken van de koffers was het tijd om Isiolo achter ons te laten, op naar Mount Kenya. Hier mochten we verblijven in een prachtig resort omringd door oa apen en pelikanen.

Op deze bijzondere locatie hebben we in de middag met elkaar God aanbeden en getuigenissen gedeeld. Een paar quotes uit de bijzondere verhalen:

"Deze groep heeft laten zien dat Jezus leeft!"

"We kunnen niet alle armoede oplossen, maar ik heb gezien dat Jezus hier is."

"Deze reis heb ik na lange tijd weer emotie en gevoel kunnen toelaten."

Wow, wat is God goed! En wat heeft Hij ons één voor één aangeraakt deze week, waardoor wij Zijn liefde weer hebben kunnen uitdelen aan anderen.

We sloten de getuigenissen af met de doop van Marieke, Marlies, Lyske en Martijn in het zwembad. Een onbeschrijfelijk moment. In de avond mochten met elkaar genieten van een uitgebreid buffet en was er volop ruimte om verhalen te delen.

zaterdag 11 MEI 2024

De laatste dag in Kenia! De ochtend zijn we gestart met een mooie wandeling op Mount Kenya. Helaas hebben we op een paar zebra's na niet veel wilde dieren kunnen spotten. Na een luxe ontbijt, was het tijd om voor de allerlaatste keer onze koffers in te pakken. Aan het einde van de ochtend vertrokken we met onze minibusjes richting Nairobi. Nog één keer samen lunchen, nog één keer genieten van het afwisselende landschap onderweg.

Rond 18.30 uur waren we weer terug op het vliegveld van Nairobi. Vol indrukken en verhalen om mee te nemen naar Nederland. Voor de terminal was het eerste afscheid al, omdat we net als op de heenreis met twee verschillende vluchten weer naar huis gaan. Wat een mooie tijd hebben we met elkaar gehad en wat fijn dat we morgenochtend onze dierbaren weer in de armen mogen sluiten.

C5201.00_04_31_20.Still022.png C5201.00_03_39_10.Still021.png C5201.00_00_55_12.Still020.png C5201.00_00_08_21.Still007.png C5201.00_00_54_24.Still019.png C5201.00_06_29_10.Still001.png
Verhalen

Dag 6: Praise on the mountain